Jūsu ieguvums:

  • Piegāde tajā paša dienā – lielāka jūsu konkurētspēja un priekšrocība jūsu klientu acīs.
  • Laika piegādes pakalpojums nodrošina sūtījumu piegādi izvēlētā laika intervālā, kā arī piegādi sestdienā. Tas dod iespēju saņēmējam sūtījumus saņemt ātrāk un plānot savu laiku.
  • Iepriekšēja saņēmēja informēšana par sūtījuma piegādi un kurjera kontakttālrunis dod iespēju, sazinoties ar kurjeru, uzzināt sūtījuma piegādes laiku.
  • C.O.D. pakalpojums – iespēja jūsu saņēmējam norēķināties elastīgāk, bet jums, sūtītājam, izvairīties no maksātnespējīgiem klientiem un atliktiem maksājumiem.
  • Interneta veikalu saskarnes ļaus viegli un ātri pārcelt saņēmēju datus Venipak sistēmā, automātiski reģistrēt sūtījumus un ģenerēt sūtījumu uzlīmes.

Laika piegādes

Sūtījumus Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Valmierā, Gulbenē, Rēzeknē, Daugavpilī, Jēkabpilī, Viļņā, Tallinā, Tartu, Pērnavā, Kauņā, Klaipēdā, Šauļos, Panevēžā un Alītā* piegādājam saņēmēja izvēlētos laika intervālos:

8.00-14.00 14.00-17.00 18.00-22.000
8 9 10 11 12 13 14 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Ir iespēja sūtījumus piegādāt arī sestdienās.

Iepriekšēja saņēmēja informēšana par sūtījuma piegādi

Saņēmējs vakarā tiek informēts ar īsziņu par sūtījuma piegādi. No rīta tiek nosūtīts paziņojums par sūtījuma piegādi ar kurjera kontaktiem. Pirms piegādā sūtījumu, kurjers piezvana saņēmējam.

Naudas inkasācija par precēm

Naudas inkasācija par precēm (C.O.D) – norādītās naudas summas inkasēšana skaidrā naudā, sūtījumu piegādes laikā.

  • Reizi nedēļā visas inkasētās C.O.D. summas tiek pārskaitītas uz jūsu norādīto bankas kontu.
  • Pārskatu par pārskaitītajām C.O.D. summām, sūtījuma numurus un saņēmējus varat aplūkot savā Venipak sistēmas kabinetā “PĀRSKATI” -> C.O.D. pārskats.

Pakalpojums tiek sniegts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Pavaddokumenta atgriešana

Sūtījumam varat pievienot pavaddokumentus (līzinga dokumentus, kredīta vai citus līgumus), kurus kurjers lūgs saņēmējam parakstīt un nākamajā darba dienā nogādās atpakaļ jums.

Pakalpojums tiek sniegts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Saņēmēja identificēšana

Piegādājot sūtījumu, varam pārbaudīt saņēmēja personas identitāti apliecinošus dokumentus.

Četru roku pakalpojumus

Smagus un negabarīta sūtījumus (balto sadzīves tehniku, matračus, mēbeles u.c.) piegādāsim saņēmējiem ar diviem darbiniekiem, lai vajadzīgās preces aiznestu tur, kur vēlas jūsu klients.

Sūtījuma piegādes apstiprinājums

Sūtījuma piegādes apstiprinājums (angl. P.O.D) – tas ir dokuments, kas apstiprina sūtījuma piegādi saņēmējam.

Sniedzam iespēju jebkurā laikā aplūkot sūtījuma piegādes statusu, piegādes laiku, saņēmēja vārdu, uzvārdu un parakstu (P.O.D. – angl. Proof of delivery). Meklēšana iespējama pēc sūtījuma numura, nodošanas akta numura vai citiem numuriem.

P.O.D dokumenta aplūkošanas instrukcija

  1. Vietnē venipak.lv , ievadot lietotāja vārdu un paroli, sūtījuma izsekošanas laukā ievadiet sūtījuma numuru;
  2. Programma parādā ievadītā sūtījuma ceļu un statusu;
  3. POD dokumentu atradīsiet, nospiežot norādi pie POD sadaļas.

Sūtījumu un C.O.D. pārskati

Visu nosūtīto sūtījumu dati tiek saglabāti sistēmā, tāpēc jums tiek sniegta iespēja vērot un analizēt savas preču plūsmas pēc pilsētām, saņēmējiem, svara vai citiem parametriem. Pārskatos reālā laikā varat vērot, par kādu summu esat izmantojuši Venipak pakalpojumus.

Pārskatu par pārskaitītajām C.O.D. summām, sūtījuma numurus un saņēmējus varat atrast, piereģistrējoties Venipak sistēmā ar parolēm, sadaļā PĀRSKATI” -> C.O.D. pārskats.

„Venipak” modulis e-veikaliem

Funkciju apraksts

  • Klienti var izmantot „VENIPAK” kurjeru dienesta pakalpojumus visā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
  • Modulis paredzēts tirgotājiem, kuru uzņēmējdarbība orientēta uz Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgiem.
  • Tirgotāji, noslēdzot „VENIPAK” elektronisko pakalpojumu sniegšanas līgumu, varēs sūtīt sūtījumu datus uz „VENIPAK” serveri un izdrukāt „VENIPAK” PDF sūtījuma uzlīmi no Magento administrēšanas pults.
  • Tirgotāji noslēdzot „VENIPAK” elektronisko pakalpojumu sniegšanas līgumu, varēs sūtīt sūtījumu datus uz „VENIPAK” serveri un izdrukāt „VENIPAK” PDF sūtījuma kravas deklarāciju (tā saukto sūtījuma manifestu) no Magento administrēšanas pults.
  • Tirgotāji noslēdzot „VENIPAK” elektronisko pakalpojumu līgumu, varēs izsaukt „VENIPAK” kurjeru sūtījumu paņemšanai, izmantojot Magento administrēšanas pulti.
  • Tirgotājiem būs iespēja noteikt dažādas sūtījumu cenas, maksimālo sūtījumu svara lielumu un cenu, no kuras sūtījuma piegāde var būt bezmaksas, katrai sūtījumu piegādāšanas valstij atsevišķi.
  • Modulis dod iespēju paredzēt dažādas piegādāšanas noliktavas, no kurām kurjeri paņem pasūtījumus.
Lejupielādējiet Magento (v1.9.x) moduli šeit (dokumentācija).
Lejupielādējiet Magento (v2.1.x; v2.2.x) moduli šeit.
Lejupielādējiet Prestashop (v1.5.x) moduli šeit (dokumentācija).
Lejupielādējiet Prestashop (v1.6.x; v1.7.x) moduli šeit vai šeit.