Bezkontakta paku piegādes procedūra biznesa klientiem:

  • Saņēmēja paraksts kurjera skenerī tiek mainīts uz vienu no šiem, lai izvairītos no tieša kontakta:
  • Saņēmējam tiks lūgts ar savu pildspalvu parakstīties (vārds, paraksts) uz saņemtā sūtījuma VENIPAK uzlīmes. Kurjers nofotografēs pakas uzlīmi ar parakstu;
  • Ja sūtījums ir bojāts, atzīme par bojāto sūtījumu arī ir jānorāda uz Venipak uzlīmes, kuru kurjers nofotogrāfēs.
  • Pēc fotoattēlu uzņemšanas sūtījumam tiek pievienots skenera ieraksts, kas apstiprina sūtījuma piegādi. Skenerī, paraksta vietā, kurjers veiks atzīmi “Bezkontakta piegāde”;
  • Lūdzu, vienkāršojiet dokumentus, kurus sūtiet parakstīšanai, lai pietiktu ar vienu saņēmēja parakstu;
  • Šajā periodā, lūdzu, norādiet precīzu fizisko un juridisko personu kontaktinformāciju. Mēs esam situācijā, kad bieži vien juridiskas personas atrodas darba vietā, bet dažādu iemeslu dēļ mēs nevaram iekļūt telpās, tāpēc, ja neatrodīsim saņēmēju un neizdodas sazināties ar viņu pa tālruni, mēs sūtījumu atgriezīsim nosūtītājam.

Visticamāk, karantīnas ierobežojumi mainīs Jūsu un Jūsu klientu izturēšanos un ieradumus. Palielināsies nepieciešamība pēc biežākas piegādes mājās, tāpēc sazinieties ar Jūsu menedžeri, ja:

  • Jūs šaubāties, vai Jums pašlaik ir labi funkcionējošs risinājums piegādēm mājās – mums ir labi aprīkota infrastruktūra un resursi;
  • Jūs prognozējat būtisku sūtījumu pieaugumu vai samazinājumu – lai mēs varētu optimizēt savus loģistikas resursus un sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus šajā sarežģītajā laika posmā.

Viens no vissvarīgākajiem vīrusa izplatības faktoriem ir fizisks kontakts, tāpēc mēs aicinām Jūs piedalīties profilaksē, ievērojot šīs vadlīnijas:

  • Atstājiet gatavos sūtījumus tuvāk ieejas durvīm, lai kurjers varētu pēc iespējas ātrāk tos paņemt;
  • Mudiniet klientus izvēlēties minimālu kontaktu piegādes laikā:
  • Nepiedāvājiet klientiem iespēju norēķināties skaidrā naudā (COD), tā vietā mudiniet viņus samaksāt avansā;
  • Lai mazinātu cilvēku plūsmu Jūsu uzņēmumā, nepiedāvājiet saņemšanas pakalpojumus uz vietas.

 

Citas izmaiņas pakalpojumu sniegšanā, lai izvairītos no tieša kontakta:

  • Saņēmēji Lietuvā un Igaunijā piegādes laikā norēķināties par precēm varēs tikai ar bankas kartēm. Kurjeri uz laiku nepieņems skaidru naudu. Latvijā joprojām tiks nodrošinātas skaidras naudas inkasācijas. Drošības apsvērumu dēļ, kurjers to veiks cimdos;
  • Sūtījumu ienešana tiks veikta tikai līdz privātu telpu durvīm;
  • Kurjers nedrīkst ienākt dzīvokļos vai privātmājās, izņemot sabiedriskās telpas, t.i. kāpņutelpas, koridori utt. Piekļuve uzņēmuma telpām nav ierobežota.

Piegādes procedūra tiks veikta 2 metru attālumā starp Kurjeru un Saņēmēju.

 

Mēs ticam, ka, strādājot kopā un veicot preventīvus pasākumus, mēs pārvarēsim izaicinājumus, ar kuriem šobrīd esam saskārušies.

Ja Jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar savu menedžeri.

Bezkontakta piegāde privātpersonām

Sākot no 2020. gada 17. marta, mēs uzsākam sūtījumu bezkontakta piegādi privātpersonām.

Mēs to darām, lai aizsargātu savus un jūsu klientus, un darbiniekus COVID-19 karantīnas periodā.

No 2020. gada 17. Marta, lai izvairītos no tieša kontakta piegādes laikā, saņēmēja parakstu kurjera skenerī  nomainīs viena no šīm iespējām:

  • Saņēmējam tiks lūgts ar savu pildspalvu parakstīties (vārds, paraksts) uz saņemtā sūtījuma VENIPAK uzlīmes. Kurjers nofotografēs pakas uzlīmi ar parakstu (ieteiktā metode);
  • Ja saņēmējs atsakās parakstīties uz uzlīmes, kurjers ar skeneri nofotografē sūtījumu kopā ar saņēmēju, neiekļaujot bildē saņēmēja seju. Pēc fotoattēlu uzņemšanas, tie tiks ievietoti Venipak sitēmā kā piegādes apliecinājums. Skenerī paraksta vietā kurjers veiks atzīmi “Bezkontakta piegāde”;
  • Kurjers lūdz saņēmēju attālināti parādīt derīgu identitāti apliecinošu dokumentu un savā skenerī ievada pēdējos četrus dokumenta numura ciparus (nevis personas kodu). -Piemēroti dokumenti: pase, ID karte, autovadītāja apliecība, uzturēšanās atļauja Latvijā. Kurjers skenē saņēmēja vārdu un paraksta vietā norāda ciparus.

Piegādes procedūra tiks veikta 2 metru attālumā starp Kurjeru un Saņēmēju.

Par visām izmaiņām sūtījumu piegādes procesā mēs saņēmējus informēsim vakarā un no rīta pirms piegādes.

Mēs plānojam piemērot šīs procedūras izmaiņas līdz karantīnas atcelšanai.

Atvainojamies par īslaicīgajām neērtībām, ko iespējams radīs procedūras izmaiņas. Ļoti ceram uz jūsu sapratni un atbalstu šajā ārkārtas un strauji mainīgajā situācijā. Mēs aicinām jūs informēts savus klientus – sūtījumu saņēmējus – par šīm izmaiņām un mudināt tos pirms sūtījuma saņemšanas sagatavot rakstāmpiederumus.

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, nekautrējieties sazināties ar savu menedžeri.

Piegādes uz un no Polijas tiks veiktas ar kavēšanos

Informējam Jūs, ka sakarā ar papildu ierobežojumiem kravu pārvadājumiem uz Polijas robežas, tranzīta laiks eksporta un importa sūtījumiem uz Poliju būs 1-2 dienas ilgāks.

Ar šādu pašu papildu piegādes laiku jārēķinās arī eksporta sūtījumiem ar pakalpojumu Economy 2.

Ekspress pakalpojumu piegādes laikiem nevajadzētu mainīties. Ja mums būs kādi jaunumi, mēs jūs nekavējoties informēsim.

Iespējamā kavēšanās

Mums jābrīdina, ka stingrāka valsts robežu kontrole un valdības ieviestā karantīna, un no tā izrietošie nozīmīgie ierobežojumi (saistības), var traucēt normālu sūtījumu piegādi.  Mēs darīsim visu iespējamo, lai kā iepriekš veiktu savlaicīgu un regulāru sūtījumu piegādi, tomēr lūdzam būt pacietīgiem un izturēties ar sapratni, ja sūtījumi nedaudz kavējas tādu apstākļu dēļ, kurus Venipak nevar ietekmēt.

Preventīvie pasākumi

Ārkārtas situācijā, kad pasaulē ātri izplatās COVID-19 vīruss, mēs veicam visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu gan mūsu darbinieku, gan arī Jūsu drošību:

  • nodrošinam darbiniekiem iespējas un uzliekam viņiem par pienākumu uzturēt papildu personīgo un darba higiēnu;
  • kurjeri dezinficē rokas un skenerus pēc katra fiziskā kontakta;
  • kurjeri tiek nodrošināti ar elpceļu aizsardzības maskām;
  • termināli ir aprīkoti ar bezkontakta termometriem, kas mērīs visu dežurējošo kurjeru un terminālu personāla ķermeņa temperatūru;
  • tiek ieviestas tehnoloģiskas izmaiņas, lai novērstu fizisku kontaktu piegādes laikā, par ko mēs Jūs drīz informēsim;
  • balstoties uz oficiālo iestāžu ieteikumiem, uzņēmuma administrācija darbosies attālināti līdz 2020. gada 27. martam. Nepieciešamības gadījumā termiņš tiks pagarināts;
  • darījumu braucieni un tikšanās klātienē tiek atceltas.

Pick up punktu darbība

Informējam, ka saskaņā ar valdības lēmumu no 16.marta uz laiku ir apturēta sūtījumu izsniegšana un nosūtīšana daļā „VENIPAK” Pick up punktu, jo ir apturēta to vietu darbība, kur atrodas sūtījumu punkti, t.i., ne pārtikas preču veikali, saloni un citu pakalpojumu sniegšanas vietas. Aktīvie Pick up punkti ir norādīti šeit: Pickup sūtījumu punkti