Atb.: Kurjeri sūtījumus piegādā no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00. Sūtījuma piegādes laiks ir atkarīgs no tā, kurā kurjera apkalpojamā maršruta vietā atrodas adresāts. Ja vēlaties uzzināt precīzāku sūtījuma piegādes laiku, jautājiet, vēršoties uz norādītajiem kontaktiem: https://venipak.lv/kontaktinformacija/.

Atb.: Ja neesat Venopak klients, bet vēlaties nosūtīt sūtījumu, par pakalpojumu samaksājot ar pārskaitījumu, vai vienkārši noskaidrot piegādes cenu, pasūtījumu iesniegt varat mūsu interneta vietnes pašapkalpošanās sadaļā Venipak Fast https://fast.venipak.com/.  Kad izvēlas sūtītāja un saņēmēja valsti, ieraksta pasta kodus, svaru un sūtījuma izmērus, sistēma aprēķina un iesniedz vairākus cenu variantus, no kuriem varat izvēlēties sev piemērotāko.

Atb.: Sūtījuma piegādes adrese tiek mainīta nākamajā darba dienā pēc sūtījuma nodošanas kurjeram. Tādā gadījumā sūtījuma piegāde tiek pārcelta par vienu dienu. Jauno adresi varat atsūtīt mums uz e-pastu helpdesk.lv@venipak.com vai nosaukt, piezvanot uz kopējo tālruni +371 6601 6601.

Atb.: Klients, kam ir līgums ar “Venipak”, sūtījumu var piereģistrēt, piesakoties savā “Venipak” profilā. Vispirms ir jāpiereģistrē sūtījums, lai sistēma izveidotu uzlīmes un sūtījumu sarakstu (Reģistrēt sūtījumus -> Jauns sūtījums -> Izveidot jaunu -> Jauns sūtījums). Kad iepakoti sūtījumi un sagatavoti sūtījuma dokumenti (salīmētas uzlīmes un izdrukāts sūtījumu saraksts), jāizsauc kurjers (Izsaukt kurjeru -> Jauns izsaukums).

Klients, kam nav līguma, pasūtījumu var reģistrēt mūsu vietnes pašapkalpošanās sadaļā Venipak Fast https://fast.venipak.com/, piezvanot uz tālruņa numuru +371 6601 6601  vai uzrakstot uz e-pasta adresi helpdesk.lv@venipak.com.

Atb.: Sekot līdzi sūtījumam jūs variet mūsu interneta vietnē https://venipak.lv/sutijuma-cels-statuss/,ievadot sūtījuma / iepakojuma numuru.

Atb.: Klients, kuram ir līgums ar “Venipak”, pretenziju var iesniegt, piesakoties savā “Venipak” profilā (Pārskati -> Pretenziju pārskats -> Iesniegt pretenziju). Klientam, kuram nav līgums, ir jāaizpilda pretenzijas veidlapa, kuru var lejupielādēt šeit: “Pretenzijas iesniegšanas veidlapa” https://venipak.lv/precu-piegades-noteikumi/.

Atb.: Lai parakstītu līgumu ar VENIPAK LATVIJA, uzzinātu sūtījumu transportēšanas nosacījumus un saņemtu cenrādi, lūdzam vērsties Pārdošanas nodaļā, kontaktpersona: Ilze Zinčenko (ilze.zincenko@venipak.com , +371 22337499); Evija Barbāne (evija.barbane@venipak.com, +371 20382020).

Atb.: Klientam, lai nodrošinātu drošu sava sūtījuma transportēšanu, ir jāiepazīstas ar “Venipak” sūtījumu iepakošanas noteikumiem. Tos var aplūkot šeit: https://venipak.lv/piemerots-iepakojums/

Atb.: Sūtījumu piegāde un to paņemšana, tagad ir iespējama visā pasaulē. Vairāk informācijas jautājiet jūsu uzņēmumu apkalpojošajam menedžerim vai, rakstot uz e-pasta adresi global@venipak.com.

Atb.: Sūtījumus saņemt pick up punktā varat 5 darba dienu laikā no brīža, kad atsūtīta īsziņa ar saņemšanas kodu. Detalizētāku informāciju varat atrast šeit: https://venipak.lv/produkti-un-pakalpojumi/pickup-sutijumu-punkti/.